REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z „Para pure” TOMASZ KOWALIK – mobilna myjnia parowa zwanych dalej klientami.
- Wykonawcą usługi prania i czyszczenia powierzchni jest firma „Para pure” TOMASZ KOWALIK – mobilna myjnia parowa, w dalszej części zwana wykonawcą.
- Wykonawca prowadzi działalność w postaci myjni parowej z dojazdem do klienta, gdzie usługa mycia i pielęgnacji pojazdów, sprzętów domowych lub innego zlecenia jest wykonywana bezpośrednio u klienta.
- Klient zlecając wykonanie usługi oświadcza, iż zapoznał się i akceptuję zapisy niniejszego regulamin
- Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w Cenniku. Podane ceny będą cenami brutto.
- Podane w Cenniku ceny usług określają minimalną cenę wykonania usługi. Ostateczna cena zostanie podana po ustaleniu szczegółowego zakresu zlecenia.
- Usługę można zamówić:
- Każdorazowo termin wykonania usługi musi zostać uprzednio potwierdzony przez wykonawcę.
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania usługi lub jej odwołania dokładając jednocześnie wszelkich starań aby poinformować klienta o zaistniałej sytuacji.
- Płatność za usługę w myjni następuje przed lub po jej wykonaniu.
- Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia, Wykonawca dokonuje szybkich oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, Wykonawca może odmówić wykonania usługi.
- Przy Zleceniu usługi dla wykonawcy, Klient zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach najpóźniej przed rozpoczęciem usługi mycia.
- Klient zobowiązany jest również do poinformowania Wykonawcy o wcześniejszym czyszczeniu danej powierzchni ręcznie (środkami typu Wanish, Wezyr, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
- Wykonawca nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: rdzy, wosku, farb i lakierów, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na tkaninach naturalnych, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników.
- Wykonawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zlecenia.
- Wykonawca nie odpowiada za szkodę powstałą przed, w trakcie i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi mycia, lub wynika z niepoinformowania przez Klienta o czynnikach mogących mieć wpływ na wykonanie usługi, w szczególności okoliczności opisanych w punkcie 12 i 13 regulaminu.
- Wykonawca nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w pojeździe np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, itp.
- Wykonawca uwzględnia reklamację Klienta do 48 godzin od momentu odbioru wykonania usługi, potwierdzonej protokołem.
- Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
- Reklamacje mogą być składane na piśmie przesłane na adres Czaple 25 87-214 Płużnica, lub droga mailową na adres myjnia.parapure@gmail.com
- Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
- Sprawy nieuregulowane w regulaminie będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Regulamin obowiązuje od dnia 23.05.2018 do odwołania.
Ta strona używa plików cookie, aby być jak najbardziej przyjazną dla użytkownika. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie.ZgodaWięcej...